Zacznijmy od początku... Wszystko zaczęło się od osoby, która bardzo entuzjastycznie podeszła do wizji stworzenia własnego projektu i obmyśliła listę osób, z którymi tego dokona. Jednak nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem...
Już podczas kompletowania ekipy dokonało się niemożliwe, ponieważ nie wszyscy z naszej czwórki byli przekonani co do wzięcia udziału w tym projekcie. Całe szczęście szybko zmienili zdanie...

Nie traciliśmy czasu i od razu po stworzeniu grupy ustaliliśmy termin pierwszego spotkania. To właśnie na nim wybraliśmy temat naszego projektu.
Kolejnym zadaniem było założenie kont na zwolnionych, a na następnych spotkaniach skupiliśmy się na stworzeniu przejrzystego planu działań… Nie było łatwo, ale się udało.

Na koniec pierwszego etapu projektu podzieliliśmy się zadaniami.
Ruda (Pati) zajmuje się organizowaniem i koordynacją spotkań oraz promocją projektu wśród lokalnych portali.
Gosi przypadło zarządzanie finansami i dokumentacją ekipy.
Karola jest odpowiedzialna za grafikę oraz prowadzenie bloga.
Paweł zajmuje się prowadzeniem konta na YouTube oraz tworzeniem filmów.

Dzisiaj nasza grupa była na mini-sesji, z której zdjęcia zamieszczamy poniżej. Obecnie zabieramy się za poszukiwanie partnerów oraz gości, którzy będą gościć na spotkaniach jakie dla Was zorganizujemy, a już niedługo dodamy filmik, gdzie będziemy przełamywać jedne z naszych pierwszych lęków.

Miłego oglądania!

Brak komentarzy :
Prześlij komentarz